Let’s travel together.

نمونه وکالتنامه فروش خودرو از خارج از کشور

در بخش وکالتنامه سامانه میخک، برای یک سری از امور که معمولا ایرانیان خارج از کشور به آنها نیاز پیدا می کنند نمونه فرم های آماده ای تهیه شده است. البته این فرم ها صرفا به عنوان نمونه است و هر شخصی با توجه به نیاز خود می تواند متن وکالتنامه را کم و یا زیاد کند و یا کلا متن دلخواه خود را در سامانه میخک قرار دهد.

در مقاله نمونه فرم وکالتنامه تنظیمی در خارج از کشور توضیح داده ایم که چرا لازم است افراد حتما در تنظیم وکالتنامه خود اگر اطلاعات حقوقی ندارند از یک کارشناس حقوقی مشاوره بگیرند.

سایت آقای وکیل آمادگی دارد تا متن پیش نویس وکالتنامه را توسط کارشناسان امور دفاتر اسناد رسمی آماده کند. کافی است با ما تماس بگیرید.

متن نمونه وکالت فروش خودرو سامانه میخک

فروش قطعى تمامى شش دانگ يک دستگاه اتومبيل مدل سال داراى شماره شهربانى و شماره شاسى شماره موتور داراى دفترچه مالکيت شماره با متعلقات آن به هر شخص حقيقى يا حقوقى و به هر مبلغ و شرط و کيفيت و اخذ ثمن معامله و مراجعه به مراکز تعويض پلاك جهت انجام تشريفات مربوطه و تحويل دادن بيع به مشترى و تنظيم و امضاء سند رسمى و احتمالا اصلاحيه مربوطه يا اسقاط نمودن کافه خيارات خصوصا خيار غبن هر چند فاحش با سپردن ضمان درك و اخذ گواهى عدم تخلف و انجام کليه شرايط صحت معامله و عقد صلح قطعى درصورت انجام بصورت صلح و تسليم يا اخذ اسناد و مدارك اعم از اصل يا رونوشت و کپى.

حدود اختیارات
وکيل مرقوم در خصوص انجام مورد وکالت، حق توکيل به غير ولو کرارا دارد/ ندارد و داراي اختيارات مزبور و تام مي باشد. اقدام و امضاي وي در موارد اشاره شده به جاي اقدام و امضاي موکل صحيح و نافذ است و نيازي به حضور يا کسب اجازه مجدد موکل ندارد. اين وکالت فقط در نفس وکالت موثر است.

دیگر نمونه فرم های وکالتنامه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.