Let’s travel together.

نمونه وکالتنامه بازنشستگان برای دریافت حقوق


در بخش وکالتنامه سامانه میخک، برای یک سری از امور که معمولا ایرانیان خارج از کشور به آنها نیاز پیدا می کنند نمونه فرم های آماده ای تهیه شده است. البته این فرم ها صرفا به عنوان نمونه است و هر شخصی با توجه به نیاز خود می تواند متن وکالتنامه را کم و یا زیاد کند و یا کلا متن دلخواه خود را در سامانه میخک قرار دهد.

در مقاله نمونه فرم وکالتنامه تنظیمی در خارج از کشور توضیح داده ایم که چرا لازم است افراد حتما در تنظیم وکالتنامه خود اگر اطلاعات حقوقی ندارند از یک کارشناس حقوقی مشاوره بگیرند.

سایت آقای وکیل آمادگی دارد تا متن پیش نویس وکالتنامه را توسط کارشناسان امور دفاتر اسناد رسمی آماده کند. کافی است با ما تماس بگیرید.

متن نمونه وکالتنامه بازنشستگان برای دریافت حقوق

مراجعه وکيل به سازمان بازنشستگي کشور ، وزارتخانه ها ، دواير دولتي ، عمومى و غير دولتي و سازمانها و ارگانهاي ذيربط در خصوص به جريان انداختن حقوق بازنشستگي و کليه مزاياي گذشته و حال و آينده . مراجعه به تعاوني هاي مربوطه و تکميل و امضاء پرسشنامه هاي مورد لزوم و افتتاح حساب جاري و يا پس انداز کوتاه مدت و يا بلند مدت در هر يک از شعبات بانکهاي کشور که وکيل صلاح بداند و واريز، برداشت و امضاي اوراق و دفاتر و اسناد مربوطه به نحوي که نياز به حضور موکل در هيچيک از مراحل نباشد ضمناً وکيل حق توکيل غير را نيز دارا مي باشد.

حدود اختیارات
وکيل مرقوم در خصوص انجام مورد وکالت، حق توکيل به غير ولو کرارا دارد/ندارد و داراي اختيارات مزبور و تام مي باشد. اقدام و امضاي وي در موارد اشاره شده به جاي اقدام و امضاي موکل صحيح و نافذ است و نيازي به حضور يا کسب اجازه مجدد موکل ندارد. اين وکالت فقط در نفس وکالت موثر است.

دیگر نمونه فرم های وکالتنامه

2 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    سلام
    خارج از کشور هستم و میخواهم برای درخواست بازنشستگی و دریافت مستمری وکالت بدهم
    آیا امکان پذیر است؟

    1. آقای وکیلگر می گوید

      سلام وقت بخیر
      بله مشکلی نیست. جهت اطلاعات بیشتر می توانید با ما با شماره 00989335545681 در واتساپ تماس بگیرید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.