نمونه نامه و متن درخواست خرید لوازم اداری

0

جناب آقای ….

مدیر محترم …..
موضوع : درخواست خرید لوازم اداری
با سلام و احترام ؛

بدینوسیله به استحضار میرساند با توجه به /  نیاز این امور جهت …. / فرسودگی برخی اقلام و لوازم  اداری ؛ این امور تقاضا دارد نسبت به خرید و جایگزینی اقلام مشروحه زیر اقدام لازم صورت پذیرد.
1-
2-
3-
خواهشمند است در صورت موافقت با درخواست این امور ، قبل از خرید اقلام هماهنگی لازم  با این امور جهت تایید مشخصات فنی صورت پذیرد.
پیشاپیش ازحسن  توجه و دستور مساعد جنابعالی کمال تشکر و امتنان را داریم.
با تشکر و سپاس ……

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی *